Pe tinder cu Karma

Am auzit de mult ori ca intr-o relatie unul iubeste mai mult decat celalalt. "Bullshit", mi-am spus. Nu e posibil asa ceva. Poate ca se iubeste diferit, dar cred(eam) ca iubirea are aceasi intensitate intr-un cuplu. Ne manisfestam iubirea diferit. Cu cadouri sau pupici, cu afectiune in public sau cu mesaje romantice, iubirea e un sentiment frumos pentru ca poatr fi exprimata de fiecare indivit int-un mod diferit.
Eu nu prea cred(eam) in iubire. Staturi de armura sociala am pus pe mine ca sa nu sufar. E mai bine sa nu te implici emotional, pentru ca mai devreme sau mai tarziu dragostea o sa moara. Asta e principiul dupa care ma ghidezin gerneral si cu un stoicism sociopatic in 63% din cazuri imi iese.
Cand un muschi nu este invata cu efortul, dupa ce il folosesti, faci febra musculara, Asa e inima mea. Nu e invatata sa bata pentru cineva. Si atunci cand a batut singura, si nu si-a gasit pulsul cu care sa rezoneze, a inceput sa doara. M-am ars din nou pentru ca ce sa vezi, Karma e si pe retele de socializare. M-am aprins datorita unui profil din retele de socializare si mi-am creiat o bula a mea, in care vedeam o posibila relatie in care unul investea mai mult decat celalalt.  Mi-am dat seama tarziu ca bataia nu e reciproca si acum imi ling ranile.
Am trecut peste dorinta de a sabota o poveste ce se putea scrie si acum, pentru ca doare as vrea sa fac foarte mult rau pesoanei dincolo de profilul caruia i-am dar swipe right. 
Traim intr-o societate in care pe cea mai de sus pozitie a piramidei troneaza vanitatea. Sunt un consumator de suflete si un colectionar de povesti foarte scurte.  Iar cand realitatea ma loveste cu un cod portocaliu de sentimente, ma inund de tristete si durere. Da, sunt un romantic ascuns sub straturi de cinism si sarcasm ce tanjeste dupa o atincere reala. Fuck fake bullshit !
Oare cand ne-am intalinit pe tinder, Karma, de mi-o intorci acum atat de elegant?
Pe curand...

Comentarii

Postări populare