Hello Captain

La multi ani!
A trecut ceva vreme de cand nu am mai intrat aici si asta pentru ca am avut ceva aventuri. Abia astazi mi-am recuperat laptopul de acasa si cum am pus mana pe el, cum m-am pus pe scris ca sa va impartasesc o experienta faina.
Am plecat sa sarbatores noul an in Londra. Am lasat laptopul si o parte din bagaj acasa, in Bacau si m-am intrors in Bucuresti. De ziua mea, am primit un cado dorit, a nins. Nu avusesem parte de zapada iarna asta si imi doream asta mult. Insa zapada a venit cu drumuri inchise si frig. 
Noroc ca inainte cu cateva zile m-am gandit sa imi cumpar bautura. In prima zi de munca, in pauza de masa, am intrat pe telefon si am cautat un magazin online de bauturi, Mi se facuse pofta de un Cuba Libre, dupa o discutie cu o prietena din Londra, cu care impartasem experienta petrecerii de revelion. Asa am dat de bauturaonline.ro, un site ce vinde bauturi alcoolice la preturi foarte bune, pe care le trimite acasa cu Cargus. Daca cumperi de peste 300 de lei, ai si transportul gratuit (visul oricarui betiv amator) .
Bautura mi-a venit fix inainte de ziua mea, inainte sa vina furtuna alba si astfel m-am putut sarbatorii cu o stical de Captain Morgan Spiced Gold, romul meu preferat. Si ce e mai frumos decat multa zapada, o casa calda si un pahar din bautura ta preferata?
Cu siguranta o sa ma intorc pe bauturionline sa mai cumpar cate ceva de acolo pentru ca imi place selectia de vinuri dar si la spirtoase nu sta rau. Mi-ar fi placut sa gasesc ceva de la Cricova (eventual un roze) pe site, insa cred ca faptul ca e atat de greu de gasit la noi, face Cricova atat de ravnit de toti. Pana una alta, va salut de la 30 de ani, si ma intorc pe www, ca poate mai gasesc ceva de cumparat.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare