Salata de ton cu avocado

M-am tot gandit la o salata de ton de cand a scris Domn' profesor despre una pe blogul dumnealui. Mi se blocase undeva in minte ideea asta de a face o salata mai ales ca e foarte cald si nu prea vreau sa stau prea mult in bucataria aia mica din camin. Intamplarea a facut, ca atunci cand navigam pe un site de socializare celebru pentru pozele nerealiste (pinterest) am dat peste aceasta salata, de fapt o poza e ei. Nu stiam cum se face asa ca am improvizat.

Pentru salata avem nevoie de:
-un avocado
-ceapa (eu am folit un sfert dintr-o ceapa imensa)
-un ou
-lime
-iaurt
-sare
-conserva de ton (am folosit trei consere de 70 de grame).

Singurile preparari pentur reteta si momentele in care a trebuit sa aprind focul in bucatarie a fost cand am fiert oul tare si cand am fiert niste apa pentru a oparii ceapa taiata.
Taiem avocado pe lung in doua, scotatem usor tot continutul, fata a distruge coaja ce arata ca o barcuta si incepem sa il pisam usor. Adaugam galbenusul de la ou, doua linguri de iaurt, sucul de la jumatate de lime, sare, si amestecam pana se omogenizeaza.
Dupa ce s-a creat pasta, adaugam ceapa oparita, albusul de la ou, taiat cubulete mici si tonul din conserva.
Amestecam bine si apoi  umplem cojile de avocado cu salata proaspat creata.
Asa avem o salata usoara, fara multe calorii si scapam de maioneza ce o ingreuna foarte mult!
Pofta mare!
Pe curand...

Comentarii

Postări populare