Penguin Lost

Penguin Lost este continuarea romanului Death and the Penguin, roman pe care l-am citit cu foarte puțin timp in urma. Cand am citit primul roman din aceasta serie, nu am stiut la ce sa ma aștept si am fost plăcut surprins de lejeritatea cu câte scrie Andrey Kurkov.
Am sperat sa găsesc același lucru in acest roman, insa singurul lucru care mi-a plăcut a fost maturitatea pe care autorul a acumulat-o intre cele doua romane. Penguin Lost mi-a adus aminte de romanele lui Dan Brown, romane in care toate se întâmpla intr-un stil alert. Imi plac mult acele cărți insa ma așteptam la cu totul altceva. 
In goana asta se găsire a pinguinului pierdut, aflam mai multe despre personaj si povestea devine mult mai intimă. Spun bun nou, nu vroiam asta. 
E scris bine, e amuzant, apar scene cu romani si e laudat vinul moldovenesc. Dar... Nu vroiam asta.
Mai bine rămânâneam la acel final deschis de la finalul primei cărți decât sa devin intim cu personajele in acest roman de acțiune. 
Pe curând...

Comentarii

Postări populare