Nuante

Cu ceva timp in urma, mi-am preparat pentru cina niste carnaciori japonezi pe care i-am asortat cu un ou fiert si o salata de rosii, castraveti, ardei si moyashi (muguri de fasole).



Dupa ce mi-am aranajat fiecare preparat pe farfuria mea japoneza m-am gandit ca mai de efect ar fi fost daca as fi pus carnartii si oul in salata si astfel ar fi fost ceva mai iesit din banal (nu ca mugurii de fasole n-ar fi scos salata din banal).

Uneori, un accent sau un mod de prezentare schimba foarte mult impresia finala. In final tot in stomac ajung, insa o abordare diferita face ca lucrurile sa iasa din banal. Si asta nu se aplica numai la nenorocita asta de cina, ci in general, la multe lucruri in viata.

Pe curand...

P.S.: Care mod de prezentare vi se pare mai interesant?

Comentarii

  1. La mine nu conteaza, vorba ta, tot in stomac ajung. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu? Dar ma gândeam ca de cele mai multe ori aparentele contează. Si nu sunt de părere ca e un lucru bun...

      Ștergere
  2. In materie de arta culinara aparentele conteaza.
    Votez deci, ca aspect, pentru a doua poza/farfurie ;)
    Daca e pentru mancare votez ambele poze.E apetisanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multimesc. Asta e si ideea articolului. Cum sa transformi ceva banal, in ceva de efect.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare