Strategii de marketing la... chiloti

La barbati e usor sa iti cumperi chiloti. Prima data iti dai seama ce model de chiloti iti plac: sunt trei tipuri, hai 4 cu aia cu ata in fund. In genral sunt slipi, boxeri din aia mulati, adica slipi c crac sau bozeri din aia largi, adica budigai sau gogosari. Iti iei din fiecare cate unul, si vezi cu care te intelegi. Apoi iti alegi maerialul: iti plac aia de bumbac, aia de elastan, aia cu bumac+elastan? Si gata. eventual iti mai alegi un brand ce iti place, fie ca au cusaturile ce te avantjeza, fie ca se aseaza bine pe tine, sau cine stie dupa ce principiu.
Insa niciodata nu m-am gandit sa ca o compnie poate face un brand din intrebarea: Ce chiloti mi se potrivesc?
Se pare ca s-au gandit japonezii. Zilele trecute eram intr-un magazin in cautarea unei perechi de chiloti. Stiu modelu, stiu marimea, stiu materialu, nu am un brand favorit aici si ma uitam dupa imprimeuri si culori. Asa am dat de o pereche de chiloti ce era de trei ori mai scumpa decat celalalte. Intrigat am inceput sa vad ce ii face pe acei chiloti sa fie mai scumpi, atunci am vazut ce scria pe ambalaj. Apoi m-am dus la cealalte raioane, unde aveau alte tipuri de chiloti si am vazut ca existau si acolo acest brand ce raspundea la intrebare.
Dar ce spun mesajele?


Ce sa intelegem? Ca daca vrei ca chilotii sa-ti stea bine si sa nu se adune sa porti din aia din care port si eu. Ok, dar partea aia cu gogosarii si cu drumul lung nu am inteles-o! Pai ca pleci la drum sau ca stai la birou o zi intreaga tot ai chiloti pe tine. Sau astia cand ajuns la birou isi dau chilotii jos si isi lasa jucarelele libere? Sau poate ca nu isi iau chiloti la schimb in valiza si gogosarii sunt buni daca ii porti mai multe zile.
Poate o sa-mi iau odata din aia pentru burta sa vad cum sunt. Cica is pentru pensionari ca aia au burta...
Pe curand...

Comentarii

Postări populare