Primul examen

Miercuri am avut primul examen, din cele doua pe care le-am avut semestrul asta, la Costal Disaster Prevention. Examenul a fost in acelasi gen, ca examenul de la Costal Environament de semestrul trecut, predat tot de Miguel. Intamplarea a facut sa imi pice tot biletul numarul 2, asa ca am terminat repede, si am reusit sa scap de emotiile ce-mi macinau stomacul. A fost perfect, pentru ca la sfarsit proful a zis "Ca sa va dati seama ce note luati, daca ati raspuns perfect la intrebari, si nu ati primit intrebari suplimentare, ca Horea, o sa luati A+, altfel, nota mai scade". Am si avut noroc sa imi pice intrebari usoare, pentru ca au fost intrebari pe care nu le-am stiut. Oricum mi se pare un examen usor, asa ca nu stiu cum de chinezoaicele (cele de langa mine) au putut sa o dea asa in bara...
Dar pentru ca imi era frica de examen, pentru ca mai mult m-am uitat la filme decat sa invat (pe motiv ca materia era usoara), am urmat toate "ritualurile de examen":
1. Am pasit orice prag cu picioarul drept (stiu cateva persoane care o sa rada cand citesc asta, aducandu-si aminte de mine, sarind pestr orice crapatura de pe asfalt, cu piciorul drept, pe Splai Bahlui).
2. Am purtat ceva nou (cravata de la Raluca)
3. Am avut chilotii rosii, pe care i-am cumparat de la Sugamo, chiloti ce chipurile poarta noroc.
Nu imi mai aleg cursuri semetrul viitor, deja am 6 credite in plus, nu imi mai trebuie stres cu orele de curs, cand o sa am stres cu teza. Apoi, Miguel si-a terminat contractul la Waseda si la sfarsitul lunii pleaca. E mare pacat, a fost proful meu preferat. Sper sa mai am ocazia sa ma mai intalnesc cu el.
In poza puteti vedea gasca de studenti ce am participat la cursul lui Miguel.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare