Nodul la cravata

In Romania exista o cutuma cum ca femeia trebuie sa stie sa faca nod la cravata. Nu stiu cati dintre prietenii mei stiu sa faca unul, insa eu nu stiu. De fiecare data cand mi-am cumparat o cravata am gasit cate o fata in camin, sau o prietena, care sa imi faca nodul, nod ce nu a mai fost desfacut niciodata. Si mi se pare si sexy o fata care face un nod la cravata, stand in fata ta, la cativa centimetrii, atenta la cravata ta.
Ei, asta cred ca e doar la noi...
Asta vara, pe cand eram la Nagoya, l-am vazut pe Hakan cum isi desfacea nodul de la cravata, dupa ce ne-am intors in camera de hotel. Mirat l-am intrebat ce face, sau de ce face asta, si sec, mi-a spus ca sa nu se sifoneze. Era mirat de intrebarea mea, si s-a mirat si mai tare cand l-am intrebat daca stie sa faca un nod. "Dar ce, tu nu stii?". Dupa ce i-am zis ca in Romania, femeile fac nodul, s-a mirat. E ca si cum in Turcia femeile gatesc. Hakan nu avea idee cum se gateste, iar un an de zile a mancat numai pe la restaurante, de doua ori pe zi, apoi s-a saturat sa mai iasa din casa, si a inceput, incetul cu incetul sa mai fiarba si el un ou. Dar asta e ceva privat, nu trebuie sa stie nimeni ca el gateste, si nu intelege cum de eu postez mereu pe facebook poze cu ceea ce gatesc. Nu e masculin, mai Horea, mai... Poate nu e la voi la musulmani, la noi e.
Ei, zilele trecute l-am rugat pe Hakan sa imi faca nodul la cravata. Era plin laboratorul si au inceput toti sa se mire ""He?" "Eiii?". Nu stii sa faci nod la cravata? Nu! Dupa un mic chestionar am aflat ca toti baietii din laborator stiu sa faca nod, si nicio fata. Si nici nu intelegeau de ce ar stii. Pai e prea mult contact intre o fata si un baiat, la facutul nodului...

Pe curand...

Comentarii

Postări populare