Fashion victim (1)

Dupa o serie de trei poze pe care le-am postat pe facebook am hotarat sa fac o rubrica pe blog, numita Fashion Victim. Mare e gradina lui Dumnezeu si mult care au sarit gardul sunt in Tokyo. De acum inainte, ori de cate ori voi vedea o ciudatenie o sa incerc sa ii fac o poza pe ascuns si o sa scriu despre ea pe blog. Calitatea pozelor nu e foarte reusita pentru ca fac aceste poze pe ascuns cu telefonul.
Si pentru ca e primul articol si nu toti cititorii mei sunt prieteni cu mine pe facebook, azi o sa va prezint cele trei specimene pe care le-am vazut zilele trecute. Peste cateva zile o sa apara un nou specimen pe care l-am pozat azi, cand scriu articolul.
1. Cei trei prieteni. Unul mai fashion decat celalalt. O sa incep cu cel din dreapta pentru ca inafara de sacosa tipic japoneza nu are nimic iesit din comun. Panaloni scurti si hanorac. Cel din mijloc e preferatul meu: camasa in buline, pantaloni scurti la dunga, soseste flausate si pantofi eleganti. Poarta o sacosa din panza crem cu bretele mov. Tunsoaea insa face toti banii. pArca ar avea o ceapa in loc de par. Al treilea are sacou bleomarine si pantaloni de panza negri cuflori mari albe. In picioare are pantofi negri cu alb cu platforma de 3 cm. Sa nu uitam de posetusa maro.

2. Doamna scapata de la circul flower-power. Doamna din stanga avea salvari dein matase cu imprimeuri hippy. Pantofi cu toc si sosetele in dungi. Pentru ca afara erau vreo 18 grade avea pe ea un cardigan de lana, si nu conteaza ca amesteca materialele asa,de-avalma. Ghiozdan in spate si palaria de pescar pe care nu am reusit sa o incadrez in poza. Nici prietena dumneai nu era prea bine. Cu o rochi de tip indian si blugi, a hotarat sa se incalte cu pantofi aurii.
3. E femeie sau e barbat? Daca te uiti la personajul din imagine, pe care l-am surprins in statie zici ca e femeie. Bluza cu spatele gol, fusta pana sub genunghi si colanti negri. Ce conteaza ca are adidasi albi cu roz si bleo in picioare... Parul lugut e prin in coada. Arata acceptabil. Doar cand s-a intors si -am vazut barba si trasaturile fetei, am realizat ca e barbat.
Am banuilala ca rubrica asta o sa fie un succes, atata timp cat reusesc sa fac poze pe ascuns.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare