Coastal Disaster Prevention

Am uitat sa va povestesc despre cursurile pe care le iau semestrul asta. Cu toate ca am terminat creditele am ales initial un curs: Coastal Desaster Prevention pentru ca semestrul trecut, cursul predat de Miguel a fost cel mai mist curs din semestru si pentru ca subiectul mi se pare interesant.
Mai trebuia sa urmez cursurile de limba, insa am aflat ca nu am voie (e o poveste despre care nu vreau sa vorbesc pentru ca mi-a facut prea multi draci) asa ca o sa mai merg la cursul de Urbanism, despre care o sa va povestesc zilele viitoare (m-am hotarat mai tarziu sa-l iau si ma duc pentru prima data azi).
Cursurile de mediu mi se par foarte interesante. Dupa ce am factut  Coastal Engineering si Coastal Environment cursul asta venea ca o manusa, pentru a termina toata colectia de cursuri oferita de laboratorul profesorului Shibayama.
Primele cursuri au fost o introducere si o recapitulare a ceea ce am invatat in cursurile anterioare. Am fost surprins placut ca nu am uitat tot intr-o vara si ca inca sunt familiar cu formulele. Conceptele nu le uit de obicei, insa acum retineam si formulele.
La curs suntem cam aceasi oameni, plus doi studenti noi. Un tip din Germania (blodut cu ochi albastri - asta e Nazist :)) ) ce e speriat de bombe sau prea mandru sa vorbeasca cu cineva si o tipa din China ce se crede buricul pamantului pentru ca are bursa aici (de parca ar fi singura cu bursa).
Se anunta un semestru dragut, cam ultimul lejer pentru ca e al treilea. Abia astept sa vad cum evolueaza lucrurile.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare