Giogi

Va povesteam in urma cu aproape 4 luni ca din septembrie o sa am un nou coleg international in laborator. George (sau Giogi cum ii spun japonezii) a venit marti cand era cea mai nebuna zi cu putinta. Trebuia sa vina la 10 insa a ajuns la 2 jumatate. Si pentru ca e student international eu si cu Hakan a trebuit sa ii facem un tur de campus, sa ii povestim despre cum sta treaba cu cercetarea si despre laborator. I-am facut cunostiinta cu membrii laboraotului, l-am plimbat prin campus si l-am tras de limba. Eu nu stiu de ce, el student in anul 3, trebuie sa fie membru intr-un laborator, canc in Japonia devii membru in anul 4.
De astazi incepe sa vina zilnic la scoala.
George este pe jumatate japonez si o sa ne ajute, atat cat poate, la traducerea documentelor in japoneza pe care le primim de la Guvernul Metropolitan.
Pustiul pare de treaba si este destul de amuzant: are ochii de japonez dar nas european asa ca arata intererant. Vorbeste fluent japoneza, pentru ca isi viziteaza bunicii anual in Kyoto iar engleza lui e cu accent britanic. Eu cred ca ne vom intelege bine si ca vom avea cu cine sa mai petrecem timpul in laborator. De saptamana viitoare i se v-a da un calulator si un birou, unde va venii dupa orele de curs. Avand in vedere ca e in prima treapta, o sa aiba multe ore asa ca nu stiu cat o sa stea prin laborator. Oricum marti se vedea ca vrea sa faca o parere buna, a stat pana la 8 in laborator si a plecat odata cu mine.
Posibil sa devina un persoanaj in blogul meu, asa ca tine-ti minte cine e pentru urmatoarele articole.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare