'cause I'm a Hipster

Toata lumea stie ca sunt un fan al produselor Apple. De cand a aparut iPhone-ul mi-am zis cspa intr-o zi o ss-l am. Si mi- am indeplinit dorinta, cu bursa pe un an. Apoi, acum 10 luni, mi-am luat unuk nou. Apoi a aparut iPad-ul si m-am intrebat la ce o asemenea fitza? Nu e nici telefon nici laptop... Da parca il vroiam...
Dar era prea scump si mi-a trecut. Tot cam acum vreo 10 luni m-am uitat la SoftBank dupa un iPad. Imi trebuia carte de credit ca sa il cumpar cu un abonament de doi ani pentru care plateam rate, asta e, nu e de mine...
Microsoft si-a anuntat apoi tableta de care m-am indragostit, dar era prea scumpa. Insa speranta nu murea. Si intr-o zi google a anuntat Nexus 7. O tableta de 7 inch la pretul de 250 de dolari pentru 16Gb. Perfect... Trebuia sa o am... insa se lansase doar in US, UK si Australia. Lasa ca vine si in Japonia si intre timp imi strang bani.
Cum m-am intors de acasa am avut un gand. Am niste bani primiti cadou, mai am niste bani ramasi din bursa si pot sa imi iau o tableta Nexus, un router wi-fi, husa si folie. Mai trebuia si un mouse, ca cel primit cadou de la prietenii mei s-a stricat de vreo doua luni.
M-am dus la Morgan cu un borcan de dulceata si i-am zis ca am nevoie de el sa imi cumpere toate astea. Eu nu am card de credit in Japonia si nici adresa pe US pentru Google play. A cumparat Nexusul ce a venit vineri si de pe amazon a cumparat routerul,. husa, folia si mouse-ul ce au venit duminica.
Duminica, am stat cateva ore bune sa imi configurez reteaua si dupa ce am reusit m-am apucat sa scriu articolul asta de pe Nexus.
Si ii raspund Ralucai la intrebarea: "La ce iti trebuie o tableta cand ai laptop si smarphone?" Sa scriu articole de pe el, sa vorbesc pe skype si sa ma joc din pat, ca laptopul e batran si e prea greu sa il tin in poale...
Si acum nu ma mai poate acuza nimeni ca nu sunt deschis la minte in materie de sisteme de operare. Am laptopul pe Windows, telefonul pe iOS, e-book reader-ul pe Kindle si tableta pe Android.
Si cu toate ca Androidul e mai user friendly decat iOS-ul raman la parerea ca Apple e mama lor.
Imi place la nebunie jucaria asta mea mica si stiu ca e o fita si un moft de barbat caruia ii plac gadgeturile mai mult decat fotbalul si masinile (care imi sunt indiferente). Si stiu ca mi-am permis aceasta fita doar pentru ca statul japonez imi da bursa pentru ca niciodata nu as fi avut posibilitatea sa ma asa ceva daca as fi ramas in Romania.
Si da Q, sunt hipster insa mi-am luat tableta dupa camera foto si dupa e-book pe care mi le doream de si mai mult timp. Acum mai vreau un laptop nou, insa asta nu se va intampla prea curand penrtru ca vreau sa pun bani de-oparte pentru Koto, Osaka, Hiroshima si alte orase celebre din Japonia.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare