Si am scapat de primul examen

De fiecare data mi se intampla asa: sa ma pierd sa imi fie frica de un lucru usor. Uite a fost bine. Examenul a avut un mod interesant de desfasurare. Am avut 5 intrebari cu raspuns scurt si un subiect de discutat mai pe larg. Toata lumea era in sala si se prezenta in urdinea trasa la sorti. Chiar inainte de examen ii spuneam lui Hakan ca as vrea sa fiu al doilea, si biletul numarul doi am tras. In timp ce un student prezenta, ceilalti aveam niste voi pe care notam. Pentru primele 5 intrebari aveam 2 puncte daca raspunsul e corect, 1 daca e pe jumatate si 0 daca e gresit iar pentru subiectul de discutie aveam note de la 4 la 0 (4- perfect, 3- a omis ceva, 2- pe jumatate, 1- mai nimic si 0). La 4 din cele 5 intrebari am raspuns corect insa m-am incurcat la una. Tipurile de delta dupa sedimente. Era o diagrama complicata pe care nu o intelesesem iar la cursul acela nu fusesem ca sa am mai multe informatii.
Prezentarea a fost relativ relaxata. Statea in picioare si te uitai la slide-ul cu intrebari si dupa ce raspundeai Miguel (profu') schimba slide-ul. Insa inainte de prezentare iti scriai numele pe tabla ca sa stie toata lume cum te cheama si sa noteze pe foita data.
In general lumea s-a prezentat bine, mai putin un tip care a fost in plop. A motivat ca nu intelege engleza, i-a pus proful intrebarea in japoneza si l-a rugat sa ii raspunda in japoneza dar tot nu a raspuns, apoi la subiectul de discutie i-a picat ceva foarte interesant: problemele insulelor mici. Avea aici de discutat despre suprapopulare si despre reciclarea gunoaielor si a canalizarii. Era un subiect de bun simt la care stiai raspunsul fara sa citesti pentru examen. Mie mi-a picat succesiunea dunelor ceea ce nu e foarte usor pentru ca trebuia sa explic fiecare tip de duna in parte de la distanta fata de mal, la altitudine si plantele ce se gasesc si definesc tipul de duna.
Dupa examen am aflat ca nu am predat raportul la tema pe care am avut-o. Ce tema? Nu aveam nicio idee. Am aflat ca atunci cand ne-a dat sa cititm un articol stiintific trebuia sa scriem un raport de o pagina despre articolul respectiv. Mai am timp pana duminica. Sunt vinovat pentru ca nu am citit mailul pana la capat si am tras concluzia ca doar trebuie citit si ca vor exista intrebari din el la examen.
Deci pana pe 2 august cand se termina sesiunea si plec si eu acasa mai am doua rapoarte, o tema si un examen. Nu e mult insa e ingrozitor (sunt plicitisit, obosit si e foarte cald).
Pe curand...

Comentarii

Postări populare