Reclama

Va povesteam pe la sfarsitul lunii octombrie ca japonezii au un mod foarte interesant de a face reclame. Companiile ofera pachete de servetele pe care sunt puse reclame la un produs. In fiecare zi gasesti la un cont de strada, sau la Universitate persoane ce impart servetele cu reclame.

Insa servetele nu sunt singurul lucru pe care l-am primit gratis aici. Anumite companii isi pun pliantele in dosare de plastic ce sunt foarte bune. Pana acum am surprins lucrul asta de vreo patru ori insa pana sa ma prind despre ce e vorba mi-a luat ceva asa ca acum am doar doua dosarele.
Iar acum ca au venit caldurile cele mari a aparut o noua moda. Evantaiele cu reclame. Marti am pus si eu mana pe unul si acum am cu ce sa imi fac vant in laborator. Pe el este reclama la un festival insa putin imi pasa ce scrie acolo. E moca si e folositor.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare