Hipstareala. Premiu si castigator

Premiul concursului meu e o periuta de dinti in forma de penis!!!!
Nu ma asteptam sa castige cineva insa Raluca a castigat! Acum trebuie sa merg sa caut cadoul. Periuta am vazut-o candva la un magazin insa nu stiu daca mai exista.
Instagramul era usor de detectat din cauza marginilor pozei, cei ce folosesc Tadaa descopereau usor ca a fost folosita aplicatia la fel si Camera+ care are acel filtru de contrast ce face poza sa arate bine. Am crezut ca va inchid cu facebook camera.
Nu degeaba Raluca imi e prietena si ne intelegem asa de bine. Ne asemanam.

Pe curand...

Comentarii

  1. Te rog sa precizezi ca am ghicit 4 din 4

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai asta era ideea. Sa le ghicesti pe toate. Felicitari ca ai nimeri 4 din 4 :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare