Steak House

Acest tip de restaurant exista mai mult ca sigur si in Romania, insa dupa principiul american, cel original, nu varianta japoneza ce este geniala.
Un astfel de restaurant este peste drum de una in iesirile din campus iar altul pe care il situ, si la care am mers este la vreo 20 de minute de camin. Am fost de 5 ori pana acum acolo si as fi mers mai des daca nu ar fi mai mereu coada si trebuie sa astepti sa intri inauntru. De obicei mergeam duminca seara, insa acum ma mers luni, la pranz, dupa ce m fost la primarie.
Despe ce este vorba de fapt:

Acest tip de restaurant iti ofera friptura cu o garnitura de legume si orez si un sos, open salat bar, si open curry and soup bar la preturi de la 1000 pana la 1500 de yeni (10-15 euro) in functie de ce friptura alegi.
Comanzi friptura si apoi poti merge de nenumarate ori la barul de salate de unde iti poti crea o salata cu rosii, ardei, porumb, fasole, paste, cartfofi, salata verde, varza, moyashi (pastai albe - preferatele mele), alge, sosuri (maioneza, usturoi, soia) dar si desert: liice, ananas si budinca (zahar ars, vanilie, mure si cafea) dar si sa iti iei cate supe vrei si cat curry poti manca in 90 de minute. Asta ca sa nu stai ca ghiolhanul toata ziua acolo.
Pentru inca 100 de yeni (1 euro) iti poti alege open drink adica suc, ceai si cafea la discretie (apa oricum e gratis in Japonia in restaurant) si pentru inca 100 de yeni inghetata la descretie. Pentru copii au un aparat de facut vata pe zahar. Eu de fiecare data cand merg acolo nu ma mai pot ridica de pe canapea. Bag moyashi in mine ca nebunul.
Luni am comandat un burger si am mancat doua salate, curry si desert: si fructe si budinca pentru ca sa le pot face poze sa vedeti si voi ce bine arata.






Pe curand...

Comentarii

Postări populare