In Time

Acum vreo 7 luni imi doream sa merg la In Time, insa am plecat in Japonia si pana saptamana trecuta nu am mai vazut filmul. Nici nu stiu daca il vedeam daca nu ma imbolnaveam si aveam prea mult timp liber.
Ideea filmului m-a atras, insa nu mi-a placut distribuita. Justin Timberlake mai bine se intoarce la muzica decat sa isi dea aere de actor iar Amanda Seyfrield a evoluat mult de la rolul de proasta din Mean Girl, insa fata ei tot asta imi spune.
Insa cum m-a atras ideea filmului si actiunea era destul de captivanta m-am uitat pana la capat.
La un moment dat mi-a venit in cap un gand. Oare cum ar fi aratat filmul asta la inceputul anilor 90?
Filmul m-a dus cu gandul la Total Recall, nu stiu de ce, dar am avut senzatia aia asa ca in rolul lui Timberlake, ar fi putut juca Arnorld Schwarzeneher iar in rolul ei, Sharon Stone. Rolul contabilului de timp, ce a fost jucat de Cillian Murphy, ar fi putut fi jucat de tipul ala blong si muschiulos ce mereu juca ca inamicul lui  Schwarzeneher (nu imi aduc aminte numele lui). In anii 90 se purtau muschiulosii si un astfel de film, pentru ca nu a avut cine stie ce efecte speciale ar fi fost un succes in '90 cu distributia asta.
Si am zis sa verg cu joaca pana la capat si sa imi imaginez filmul realizat la incepututl anilor 2000. Intr-un astfel de film, rolul lui ar fi fost jucat de Tom Cruise, Rolul ei de Halle Berry iar rolul negativ de Dougray Scott. In anii 2000 se purtau inca papuseii duri asa ca ar fi fost o varianta buna de distributie.
Probabil ca peste 10 ani va juca Bieber sau cine stie ce actori vor fi la moda atunci...
Pe curand...

Comentarii

  1. Interesant joc al imaginatiei, si eu mai fac exercitii de acest gen, ce actori ar merge, etc. In time e un film de vazut in grup, mai razi, mai faci predictii, etc. Mie mi-a placut mult actrita in rol principal cum si-a asumat rolul, serialul respectiv nu l-am vazut deci nu am avut o alta impresie despre ea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. era un film ,nu un serial cu Lindsay Lohan in rol principal, pe vremea cand inca era copilul minune al Hollywood-ului http://www.imdb.com/title/tt0377092/

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare