Baba mea

Inainte sa scriu articolul am facut cave sapaturi prin arhiva si am observat ca din 2008 nu am mai scris despre babe. Atunci explicam traditia babelor insa niciodata nu am scris despre cum a fost ziua respectiva, ca apoi, dupa un an sa vad daca s-a potrivit. Am gasit si multe frustrari de-ale mele dar si de-ale asa zisilor prieteni de la un moment dat...

A avut emotii cu ziua de azi. Ieri a fost ingrozitor de frig. 1 grad este extrem pentru Tokyo unde de obicei iarna nu e mai putin de 2 grade. A plouat intr-una iar aerul rece si umezeala iti intrau in oase. Imi era frica sa nu fie si azi asa, ca ma panicam.
Posibil ca dimineata a plouat, pentru ca eram prea lenes sa ma dau jos din pat si am dormit pana la 9. Cand am plecat din camin, era ud peste tot insa batea o briza calduta de primavara si soarel zambea de dupa nori. Asa a fost toata ziua. Cald, 12-13 grade, si soare de dupa nori. Din cand in cand mai iesea, insa in mare parte era ascuns de dupa norii pufosi de ploaie. Nu stiu cum sa explic, dar a fost insorit cu toate ca era innourat.

M-am gandit ca o sa fie o zi frumoasa de cand am vazut un cuplu ce se pupa in tren. Lucruri din astea nu vezi pe aici insa fiind un cuplu interasial, el cred ca era un neamt hipster iar ea era coreanca (daca incep sa fac distintia). Se uitau impreuna la ceva pe telefon si se mai pupau din cand in cand. Erau tare simpatici.
Cu toate ca am fost somnoros, am avut destul de mult spor in laborator, cu toate ca am facut cateva greseli.
Sunt curios cum a fost vremea acasa... cine poate sa imi spuna cum e vremea in Iasi si in Bacau?
Pe curand...

Comentarii

Postări populare