6 luni

Nu imi dau seama cand au trecut 6 luni de cand sunt aici... Cu toate ca locurile mi se par familiare si cunosc capusul atat de bine, drumul din camin pana la scoala mi-e atat de cunoscut si mai nimic nu ma surprinde... Mi se pare normal sa vorbesc cu lumea in engleza si mi se pare ciudat sa aud romana in spatii publice..
Nu imi dau seama cand a trecut ultima luna cu toate ca s-au intamplat atat de multe. M-am imbatat atat de tare incat nu imi aduc aminte cum am ajuns acasa, am scapat de dentist, m-am tuns, m-am odihnit in 2 saptamani de vacanta, am vazut filme, am vizitat prin Tokyo si Nikko.
Apoi m-am intors la scoala si de doua saptamani trag tare pentru intalinrea ce o am vineri cu niste reprezentanti ai Ministerului Metropolitan al Lucrarilor Publice. Vremea cand a tinut, cand nu a tinut cu mine, am facut foamea cand cantina era inchisa si am stat u orele in fata unor fisiere excel. Insa de azi se intoarce Hakan si nu voi mai lucra singur.
Sper ca dupa intalnirea de la sfarsitul saptamanii, programul sa fie mai lejer si sa nu mai fiu atat de obosit in weekenduri, sa am cheful sa mai fac ceva...
Mi-e dor de casa si imi imaginez deja cum o sa fie cand o sa vin la vara.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare