30

Poate ca nici nu va vine sa credeti dar numarul 30 se refera la numarul de seriale pe care le urmaresc in momentul de fata. Una dintre nebuniile mele, ce ma face uman (daca eram perfect, eram un semizeu) este ca daca incep un serial, trebuie sa il vad pana la capat. Din cauza aceste fixatii am suferit mult cu Prison Break si Lost ce imi doream sa se termine odata, sa ma pot elibera. Acum a o problema cu Private Practice si cu Supernatural, ce sper din tot sufletul sa se termine. Stiu ca vor mai avea cel putin un sezon, dar poate din toamna 2013 se va oprii.
Singurul serial pe care l-am oprit a fost 90210. Nu imi placea si il vazusem doar pentru ca nu aveam ce sa vad, intr-o vara cu practica la facultate. A mai fost The Borgia si Spartacus pe care le-am incercat insa nu mi-au placut de loc, asa ca nu am continuat cu ele. Cele ce mi-au placut la un moment dat, sunt cele de care nu pot sa ma debarasez.
Mai era Scrubs, ma oprisem la sezonul 7, atunci cand trebuia sa se termine pe NBC. Eram impacat cu ideea ca se termina, iar cand ABC a anuntat ca il continua m-am enervat si nu m-am mai uitat. Apoi, in vara urmatorului an am vrut totusi sa vad sezonul, cand citisem ca ii mai fac un sezon, fara majoritatea actorilor, si cu o poveste noua. Atunci chiar ca mi-am bagat picioarele in el. Pana saptamana trecuta, cand am vazut ultimile doua sezoana. Sezonl 8 a fost bun, 9 - multumesc Domane ca l-au oprit.



Au fost mai multe seriale, dar multe s-au terminat, cu parere de rau: Jeriko, Hiroes, Lie to Me, The Tudors; altele au fost alegeri proaste si au fost oprite din cauza audientei scazut nu au avut nici macar un sezon: Of the Map, Charlies Angels, Criminal Minds Special Behaviour.
Din vara am inceput 6 seriale: The Mentalist, The Good Wife, Once Upon a Time, Suburgatory, Episodes, Happyly Divorced, iar in vacanta asta am vazut 4 noi seriale: American Horror Story, Homeland, The Big Bang Theory si Modern Family (simteam nevoia de comedie).
In ianuarie cred ca o sa incep sa urmaresc The River, produs de Spealberg pentru ABC (atunci vor fi 31 de seriale).

Si din cauza fixatiei ca trebuie sa vad un serial pana la final, o sa vedeti anumite seriale in lista mea:
Deci, eu urmaresc acum:
House M.D, Dexter, Californication, Gossip Girl, Supernatural, Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Criminal Minds, Private Practice, Dwo and a Half Man, CSI, CSI NY, How I Met Your Mother, Cougar Town, Hot in Cleveland, The Walking Dead, The Killing, Nikita, Body of Proof, 30 Rock, Happily Divorced, The Mentalist, The Good Wife, Once Upon a Time, Episodes, Suburgatory, American Horror Story, Homeland, The Big Bamg Theory, Modern Family.

Pe curand...
















Comentarii

Postări populare