Joaca de-a fotografia

Acum 4 luni si 4 zile am pierdut o parte din viata mea de blogger. Odata cu lansarea google+ toate pozele mele de pe blog, salvate automat pe picasa au fost mutate pe +. Am vrut sa le sterg de acolo ca nu aveau ce cauta pe un site de socializare insa le au fost sterse de peste tot: de pe picasa si de pe bloguri. Asa am pierdut pozele de la fiecare articol de pe blog, dar si mai grav, photoblogul. Nu mai era nici o poza. 300 de articole goale. O imagine neagra cu un semn de exclamare.
Azi am facut curatenie acolo. Am sters toate articolele si am publicat primele 4 noi fotografii de pe noul photoblog. I-am schimbat aspectul. E o tema simpla si banala, un albastru sters, O insiruire de imagini. Apesi pe imagine, se mareste si aflii detalii. De acum fiecare fotografie v-a avea o poveste si ori de cate ori voi avea timp voi posta cate o imagine acolo.
Deci, nu uitati sa vizitati: Horea Sibisteanu- Joacade-a fotografia.

Pe curand...

Comentarii

Postări populare