Excuses, excuses, excuses...

Da stiu... va cer scuze din nou pentru ca am lasat-o, din nou, moale cu blogul. Dupa cateva articole despre muzica, am facut si o pauza... Si poate ca numele articoului ar trebuii sa fie "Din nou..." insa sunt doar scuze, cu noi motive pentru ele.
Am avut o saptamana ingrozitoare... Full: un curs intensiv, programare la dentist din doua in doua zile, ceva prbleme organizatorice si o competite de baseball. Despre curs si despre baseball o sa scriu in weekdend. Acum sunt intr-o pauza, intre curs si dentist, dupa  ce am rezolvat 2/3 din problemele organizatorice.
Sunt rupt de oboseala si ma gandesc la Raluca (Dumitrescu): oare cum poate sa aiba un intreg semestru asa? Eu dupa o saptamana sunt mort... Migrena, oboseala...
Am ramas in urma cu serialele saptamana asta, nu am lucrat nimic pentru dizertatie...
Dar vine weekendul si luni sper sa fie mai bine...
Revin cu detalii zilele astea (maine si poimanie)...
Pe curand....

Comentarii

Postări populare