Sfarsitul lui Harry Potter

Abia am terminat de citit a 7a carte Harry Potter, Harry Potter si Talismanele Mortii. ma simt usurat. Am incheiat un ciclu din viata mea, imi aduc aminte cum incepusem sa citesc carile in clasa a 8a, parca, sau a 7a. Eram atat de fascinat si am asteptat fiecare carte cu sufletul la gura. Timpul a trecut, Harry a crescut odata cu mine si cartile au evoluat atat de frumos si atat de bine, au crescut odata cu noi, autoarea s-a maturizat in scris. Acum la final ma bucur ca s-a terminat asa. Ca in orice lupat trebuie sa fie pierderi si de o parte si de alta. Altcumva nu avea cum sa fie. De la moartea lui Dumbledore ma asteptam la orice, femeia asta surprinde. Acum sunt curios ce va face in continuare is daca urmatoarele filme vor fi rusite. Pentru ca doar primele 2 mi-au placut, restul au fost slabute in comparatie cu cartile.
Pe curand...

Comentarii

Postări populare